سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403
رخدادشهر » جامعه » با برگزاری بیش از 100 عنوان برنامه در استان اصفهان 

استقبال کانون های خدمت رضوی از دهه کرامت: 

با برگزاری بیش از 100 عنوان برنامه در استان اصفهان 

کد خبر: 9418

معاون خادم یاری کانون های خدمت رضوی با اشاره به فعالیت حدود 10 هزار خادم یار در استان اصفهان گفت: طی دو سال گذشته شاهد رشد 95 درصدی جذب خادم یار در سطح استان اصفهان هستیم.

رخدادشهر: سید محمد حسین امامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایام دهه کرامت و دهه پایانی ماه صفر جز پرکارترین ایام سال برای کانون های خدمت رضوی است، گفت: امسال با انتخاب شعار" خدمت کریمانه، همدلی و امید آفرینی" کانون های خدمت رضوی با برگزاری بیش از 100 عنوان برنامه به استقبال دهه کرامت می روند.

امامی با تاکید بر نیاز جامعه به تحول و رشد عمومی به ویژه در زمینه سبک زندگی و اخلاق اجتماعی، نشاط، همدلی و اتحاد عمومی گفت: تلاش شده در شعار امسال بر ضرورت امید آفرینی به ویژه برای زنان و دختران جامعه توجه ویژه شود.

معاون خادم یاری کانون های خدمت رضوی درخصوص نامگذاری روزهای دهه کرامت گفت: روز های دهه کرامت به ترتیب حضرت معصومه بهترین دختر دنیا، شادی و نشاط مومنانه گره گشای کریمانه، کرامت اجتماعی در دوستی و رفتار نیکوکارانه، خیرخواهی و نوع دوستی در سایه مقاومت و ایثار، بقاع متبرکه آرامش بخش جان ها، آستان احمدی؛ ستاره درخشان ماندگار تاریخ، کرامت جامعه در پرتو زیست عفیفانه، مساجد امید آفرین پایگاه انتظار و اتحاد، مهربانی و محبت به رسم اهل بیت علیهم السلام، مکتب رضوی؛ عدالت برای همه ظلم برای هیچ کس و اخلاق و همدلی در پرتو سیره امام رضا (ع ) نامگذاری شده است.

امامی با تاکید بر برگزاری ویژه برنامه های گوناگون از سوی کانون های خدمت رضوی در ایام دهه کرامت در استان اصفهان اظهار داشت: شروع برنامه های دهه کرامت از روز یک شنبه همزمان با ولادت حضرت معصومه (ص) و حضور جمعی از خادم یاران در گلستان شهدا و تجدید میثاق با شهدا آغاز می شود.

وی ادامه داد: برگزاری 10 شب برنامه در گلستان شهدا، برگزاری رواق در گذر فرهنگی چهارباغ و 10 شب اجرا در باغ غدیر بخشی از برنامه های اجرایی کانون خدمت رضوی برای ایام دهه کرامت است.

امامی با اشاره به آزادی 8 زندانی در ایام دهه کرامت با همکاری اداره کل زندان های استان اصفهان افزود: از 15 مهر ماه 1401 تا ابتدای سال جاری به همت کانون های خدمت رضوی 610 زندانی از زندان آزاد شدند که 300 نفر از این تعداد مربوط به استان اصفهان است و آستان قدس رضوی با پرداخت 29 میلیارد تومان نقش پر رنگی در این کار خیر داشته است.

 به گزارش رخدادشهر،معاون خادم یاری کانون های خدمت رضوی با اشاره به برگزاری میزهای خدمت در ایام دهه کرامت در استان اصفهان گفت: به منظور ارایه خدمات به شهروندان گرامی در این ایام میز های خدمت در حوزه سلامت، مشاوره حقوقی، مشاوره آموزشی و پرورشی و میز صلح در محل دادگستری استان اصفهان آماده ارایه خدمات به شهروندان گرامی است.

امامی با بیان اینکه در حال حاضر 200 کانون خدمت رضوی درسطح استان و 80 کانون در شهرستان اصفهان مشغول به کاراند، افزود: در مجموع حدود 9 هزار خادم یار و 5 هزار و 500 نفر خادم یاور در استان مشغول به فعالیت اند.

معاون خادم یاری کانون های خدمت رضوی افزود: حدود 70 درصد از خدمات ارایه شده توسط کانون های خدمت رضوی توسط زنان که تنها 32 درصد از خادم یاران را تشکیل می دهند؛ ارایه می شود.   

 

دسته بندی: جامعه
تبلیغ

نظر شما

  • نظرات ارسال شده شما، پس از بررسی و تأیید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
نام شما : *
ایمیل شما :*
نظر شما :*
کد امنیتی : *
عکس خوانده نمی‌شود
برای کد جدید روی آن کلیک کنید